Kundeservice
I det følgende finder du en række praktiske information, om levering, betaling, reklamationsret samt hvad man selv må og ikke må som ”gør det selv”.
Levering
Vi samarbejder udelukkende med førende leverandører af el- og vvs-materiel. Som udgangspunkt lagerføres de produkter du finder på siderne her, men vi må dog tage forbehold for udsolgte varer.
For normale lagervarer vil ekspeditionstiden ligge på 1-3 dage efter du har afgivet din bestilling og betaling er gennemført med betalingskort eller e-Dankort. Skulle en vare være i restordre eller udgået, vil vi kontakte dig pr. E-mail eller telefon for at aftale nærmere.
Der kan påløbe ekstra omkostninger vedr. tunge leveringer og det vil være individuelt fra vare til vare. Hvis dette er tilfældet, så kontakter vi dig på e- mail og du har efterfølgende mulighed for at indbetale restbeløbet eller annullere ordren.
Alle de oplyste priser på varer er incl. moms. Alle priser på forsendelse er incl. moms og omfatter tillige emballage og ekspedition.
Se tillige afsnittet Handelsbetingelser.
Betaling
Betalingen er et mellemværende mellem dig og Nets (det tidligere PBS), hvis du betaler med Dankort eller e-Dankort, eller SEB og dig, hvis du betaler med VISA eller MasterCard, og gennemføres over en sikker forbindelse. Vi får besked om, at der er gennemført en betaling af en ordre, og modtager ingen oplysninger om kontonr. o.s.v.
Ved ekstraleveringer eller anden kontooverførsel kan du anvende følgende kontonummer:
Reg.: 7933
Konto: 0001038673
Husk at angive fakturanummer eller anden sigende beskrivelse.
Reklamationsret
Som kunder er du omfattet af 2 års reklamationsret. Du finder dette beskrevet i afsnittet Handelsbetingelser, men er du i tvivl om, hvilke rettigheder du har, så gå ind på Forbrugerrådets hjemmeside under afsnittet ’Gode råd’.
.